I Trust You
Agustín Toscano laat zich niet beperken door de conventies van true crime en vult in zijn vindingrijke documentaire de leegtes van een onopgelost schandaal op met reconstructies. Muzikale intermezzo’s en slowmotionbeelden werpen nieuwe, urgente vragen op over discriminatie in het rechtssysteem.