I vitelloni
In de smachtende zomer dromen vijf ijdele, onvolwassen jongeren over escapisme in deze coming-of-age klassieker van een filmtitaan. Gezien de grote invloed op Mean Streets is I vitelloni van vitaal belang voor fans van Scorsese. Fellini’s eerste grote film is volgens sommigen zelfs zijn beste.