In the Name of Christ
Een klassieker in Afrikaanse cinema: de uit Ivoorkust afkomstige filmmaker Roger Gnoan M’Bal kreeg wereldwijde roem voor zijn vermakelijke sociale satire. In the Name of Christ is een zinspeling op het theater en—nog ambitieuzer—het koloniale bestaan van religie in West-Afrika.