Intimate Confessions of a Chinese Courtesan
De onschuldige Ai Nu wordt verkocht aan een bordeel van de kwaadaardige Madam Chun Yi, die op slag verliefd op haar wordt. Ai Nu wordt al snel de meest begeerde escort van het bordeel en beraamt ondertussen in het geheim bloedige wraak op iedereen die haar onrecht heeft aangedaan.
Chor Yuen staat met één voet in arthouse en de andere in grindhouse en levert daarmee een grensoverschrijdend meesterwerk af. Vergeet de schunnige titel: deze adembenemende mix van sexploitation en wuxia melodrama is een razende kritiek op gedwongen prostitutie die Mizoguchi waardig is.