Kerr
Can is getuige van een moord in een klein stadje, maar na zijn getuigenis mag hij van de politie niet vertrekken. Ondertussen wordt er vanwege dolle honden een quarantaine ingesteld. Het hele stadje verandert zo in een vagevuur waar niemand aan kan ontsnappen en waar de waanzin op de loer ligt.