Kokuho
Net na de oorlog, terwijl een Japan sterke economosiche groei doormaakt, wordt Kikuo geboren in een yakuza-familie. Zijn vreemde lot zorgt ervoor dat hij uiteindelijk wordt opgenomen door een kabuki-theateracteur. Hij maakt turbulente tijden door, maar zijn talent als kabuki-acteur komt tot bloei.