Koshish
Een drama over een doofstom koppel en hun conflicten met de samenleving. Hun pijn en worsteling wordt weerspiegeld terwijl ze een niche proberen te vinden in een ongevoelige samenleving.
De dagelijkse ups en downs van een doofstom koppel worden op gevoelige wijze verbeeld. Dichter Gulzar’s Koshish is een aandoenlijk en romantisch drama met ontroerende rollen van Sanjeev Kumar en Jaya Bhaduri. Een onvergetelijke ervaring!