In het midden van het doolhof van het park Laberint d’Horta in Barcelona wacht een standbeeld van Eros. Er vinden verschillende reizen plaats op zoek naar het centrum. Terwijl ze door het doolhof navigeren, beginnen structuren te scheuren en een mysterieuze onderwereld de poorten te overspoelen.
Licht verdubbelt en buigt in Blake Williams’ zesde korte film, terwijl de camera om hoeken draait die gonzen van de geschiedenis van 3D cinema. Deragh Campbell verschijnt aan het spookachtige einde van dit betoverende perceptie-experiment, dat zindert van verwondering in de Catalaanse zon.