Valdimar Jóhannsson onthult zijn griezelige mysteries met precisie in zijn angstaanjagende debuut dat de originaliteitsprijs won in Cannes. Deze genre-tartende fabel wordt aangevoerd door een magnifieke Noomi Rapace in een onverwachte afrekening met de psychologie van het moederschap.