Leonora in the Morning Light
In het begin van de jaren dertig sluit schilder Leonora Carrington zich aan bij de surrealistische beweging in Parijs van iconische figuren zoals André Breton en Salvador Dalí. Een stormachtige liefdesaffaire met kunstenaar Max Ernst confronteert haar met haar innerlijke demonen.
Van het winderige Lancashire tot het bruisende Parijs en Mexico-Stad: de buitengewone reis van Leonora Carrington omvat schilderijen, sculpturen en teksten. Deze prachtige biopic is net zo etherisch als het icoon zelf en legt het licht en de duisternis van haar grenzeloze verbeeldingskracht vast.