Life Is a Bed of Roses
In wat één van Alain Resnais’ meest uitbundige projecten is, spelen drie verhalen zich af in hetzelfde huis. Ze verkennen door de tijd heen utopische ideeën, onderwijs en de kracht van de verbeelding! Met Fanny Ardant, Geraldine Chaplin en Sabine Azéma, in haar eerste samenwerking met de regisseur.