Love Affair
Irene Dunne en Charles Boyer worden verliefd aan boord van een schip op weg naar NYC. Hoewel ze beiden een relatie hebben, zijn ze van plan elkaar zes maanden later opnieuw te zien op de top van het Empire State Building – tot het lot hun affaire tragisch overhoop gooit.