Loving Vincent
In een verhaal, gevormd door geschilderde animaties, komt een jonge man aan bij Vincent van Gogh’s dorp. Daar brengt hij de laatste brief van de gekwelde kunstenaar en onderzoekt zijn laatste dagen. Vincent’s schilderijen waren even bijzonder als zijn turbulente leven en mysterieuze dood.