Maison du Bonheur
In 30 zorgvuldig opgebouwde segmenten vormt Maison du Bonheur een vertederend portret van het alledaagse leven van de 77-jarige Juliane Sellam, een doorgewinterde Parisienne. Alleen, in haar appartement in Montmartre, geniet Sellam van de kleine dingen in het leven.