Meeting the Man: James Baldwin in Paris
Gespannen, strijdlustig, discursief: een ontmoeting met James Baldwin in Parijs verloopt niet helemaal volgens plan voor een groep aanmatigende witte filmmakers in deze zelden vertoonde korte film. Een verhelderende momentopname van Baldwin’s intellectuele wereldbeeld vol frictie en ideeën.