Mélo
Alain Resnais’ veelgeprezen Mélo, een favoriet van Susan Sontag, mengt op schitterende wijze het filmische met het theatrale. Resnais’ verfilming van Henri Bernsteins theaterstuk bevat lange takes en perfecte composities waarin de geweldige acteerprestaties op de voorgrond treden.