Deze korte film van regisseur Nicolás Pereda is een dromerig en betoverend werk. Geïnspireerd op Last Year at Marienbad, toont de film drie individuen in een appartement die communiceren door middel van slaaphoudingen en boeken. Zo ontstaat een prachtige waaier van nostalgie.