My Winnipeg
Het geografische dode centrum van Noord-Amerika en de geliefde geboorteplaats van Guy Maddin, Winnipeg, is de koude en mysterieuze ster van Maddin’s film. Feit, fantasie en herinnering worden naadloos met elkaar verbonden in dit werk.