Night Moves
Deze eco-thriller gemaakt door de observerende regisseuse Kelly Reichardt is een heel ongewone mix van genre en gevoeligheid. Achteraf gezien laat deze angstaanjagende karakterstudie genre-twists los om de spanning erin te houden—met een verbazingwekkende cast onder leiding van Jesse Eisenberg.