Jonathan Harker wordt gestuurd naar Transsylvanië om te onderhandelen over een huis gekocht door de monstrueuze Graaf Dracula, tegen het advies van zijn vrouw in. Al snel zit Jonathan gevangen en daalt Dracula af vanuit de bergen naar Lucy, met dood en verderf tot gevolg.