De tweede film van Frans-Algerijnse kunstenaar Neïl Beloufa is een flamboyant spektakel: een mix van thriller, komedie en melodrama. De jaren ’70 sfeer en cult-aura scheppen een bijna onmogelijk excentrieke blik op de Europese politieke onrust en moreel verval.