Olga's House of Shame
De beruchte film die een hele “ruige” reeks aan S&M filmexploitaties ontketende! Audrey Cambell speelt Olga, een sadistische juwelendievegge die zich in een verlaten schuilhoudt en het leven zuur maakt van haar tegenstanders—in een vreemde, semi-documentaire stijl.