Pictures of Ghosts
Kleber Mendonça Filho verweeft persoonlijke en collectieve herinneringen en creëert zo een speelse maar diepgaande ode aan zijn geboortestad. Deze inventieve essayfilm doet de stedelijke legendes en charismatische figuren herleven die The Secret Agent inspireerden.