Kéria (11), een levendig inheems meisje, vindt een verweesde baby-orang-oetan, Oshi, in de jungle van Borneo. Om hem in veiligheid te brengen, neemt ze hem mee naar een nabijgelegen reservaat. Maar haar ambitieuze vader, die als houthakker werkt, werkt samen met een stroper om de baby te stelen.