Dit verhaal over een unieke vrouwelijke vriendschap vertoont alle eigenaardigheden van het buitengewone maar ondergewaardeerde werk van Roland Klick, dat ergens thuishoort in de kloof tussen mainstream genrefilms en Nieuwe Duitse Cinema. De Bauhaus-cum-techno interieurontwerpen zijn een hoogtepunt!