Scott Walker: 30 Century Man
Gemaakt gedurende vier jaar; deze documentaire is een diepgaande blik op de mysterieuze Amerikaanse muzikant die zijn roem inruilde voor een apart en onzeker artistiek pad. Uiteindelijk groeide hij uit tot een van de meest invloedrijke en mysterieuze figuren in de rockhistorie.