Stap in het dwalende creatieve proces van William Kentridge met deze exclusieve 9-delige serie. In deze speelse eerste aflevering, een ode aan uitstelgedrag, ijsberen en rommelige bureaus, roept de Zuid-Afrikaanse kunstenaar een dubbelganger op met wie hij kibbelt over de zaden van inspiratie.