Sick of Myself
Deze tweede speelfilm van de Noorse filmmaker Kristoffer Borgli is een heerlijk duister portret van een toxische relatie. Met twee heerlijke rollen verkent_Sick of Myself_ de genadeloze diepten van het narcisme in deze opzwepende moderne fabel.