Sorry, Baby
Er is iets ergs gebeurd met Agnes, maar het leven gaat door voor iedereen. Wanneer een geliefde vriendin die op het punt staat een belangrijke mijlpaal te bereiken op bezoek komt, begint Agnes te beseffen hoe vast ze heeft gezeten en begint ze te werken aan haar toekomst.
Psychologische trauma’s, sluwe humor en een kat zorgen in dit debuut van Eva Victor voor wat blos op de wangen. Met de indringende eerlijkheid en zelfverzekerde tred van Kenneth Lonergan’s drama’s is dit verhaal over zelfcompassie en kameraadschap een adagio in de sneeuw van New England.