Een intiem en emotioneel geladen portret over ongedocumenteerde immigranten en asielzoekers in het welvarende Zwitserland. Afkomstig van documentairemaker Fernard Melgar ( The Fortress), winnaar van de Filmmakers of the Present Golden Leopard op het Locarno Festival.