Story of Women
In het veelgeprezen drama van Claude Chabrol blinkt Isabelle Huppert opnieuw uit in het spelen van een tragische en onsympathieke vrouw die toch sympathie opwekt. De film toont een waargebeurd verhaal in een beschamend hoofdstuk van de Franse geschiedenis met een ijzingwekkend onsentimentele blik.