Sukiyaki Western Django
Cultregisseur Takashi Miike heeft de afgelopen 25 jaar bijna 100 films geregisseerd en hij is nog lang niet van plan om het rustiger aan te doen. Zet je schrap voor een gestileerde, onweerstaanbaar hippe mix van spaghettiwesterns en samoerai-epen, met een cameo van Quentin Tarantino als bonus!