Swallow
Swallow, met een schitterende vertolking van Haley Bennett, is een surrealistische vrouwelijke empowerment thriller over de strijd voor lichamelijke autonomie. Dit drama is een opmerkelijk angstaanjagende film over zwangerschap en doet de suspensevolle sfeer en stijl van Rosemary’s Baby herleven.