Sweat
In Magnus von Horns Sweat, een meeslepend portret van moderne roem, wordt het digitale laagje weggehaald om de schadelijke gevolgen van de influencercultuur te onthullen. Dit verhaal over zelfontdekking, verbazingwekkend belichaamd door Magdalena Koleśnik, pulseert met de energie van een thriller.