Swiss Army Man
Hank zit vast op een onbewoond eiland en heeft alle hoop opgegeven om ooit thuis te komen. Op een dag verandert alles wanneer een lijk genaamd Manny aanspoelt. De twee worden al snel vrienden en gaan uiteindelijk op een episch avontuur dat Hank terugbrengt naar de vrouw van zijn dromen.