Take Care of Your Scarf, Tatiana
Als buitenbeentjes Valto en Reino in hun Volga door het zuiden van Finland rijden pikken ze twee vrouwen op, Tatjana uit Estland en Klavdia uit Rusland. De taalbarrière en sociale onhandigheid van de mannen maken het contact moeilijk, maar desondanks bloeit er toch iets moois op tussen hen.
Deze vrolijke roadmovie van 65 minuten van Aki Kauismäki is een heerlijk absurdistische, transnationale komedie over miscommunicatie. Take Care of Your Scarf, Tatiana is gefilmd in glinsterend zwart-wit en geeft een komisch kijkje in het hoofd van een Finse doorsnee man uit de jaren zestig.