Deze shape-shifting film van Riar Rizaldi graaft in koloniale archieven en haalt slapende theorieën over een radiotransmissielocatie naar boven. Tussen de uitgestrekte bergen en bossen van West-Java blijven de sporen van vroegere uitbuiting zichtbaar, terwijl de uitputting van het milieu voortduurt.