Tenderness
Vijftien jaar na hun scheiding gaan Frans en Lisa samen naar een wintersportresort om hun zoon te zoeken die zijn been heeft gebroken. Tijdens hun reis proberen ze vele emoties en herinneringen boven te brengen die hen nog steeds samenbrengt, ondanks al die jaren apart.
Wat klinkt als de voorbode voor een komedie wordt een kwetsbaar en gevoelig werk in Marion Hänsel’s handen. De Franse Alpen zijn een kalme maar bedreigende achtergrond voor de overblijfselen van een liefdevolle relatie. Zelden is affectie zo voelbaar geweest op het witte doek.