The Criminals
In een klein stadje in Anatolië is een jong stel, Emre en Nazli, midden in de nacht op zoek naar een kamer om de liefde te bedrijven. Ze worden door de hotels geweigerd omdat ze geen huwelijksakte hebben.T erwijl ze denken dat ze een list hebben gevonden, loopt de situatie snel uit de hand.
Dit bekroonde nachtelijk verhaal over twee jonge geliefden laat zien dat intimiteit geen privéaangelegenheid is in een door seks geobsedeerde maatschappij. De kenmerkende stijl van Serhat Karaaslan is zowel satirisch als oprecht, wat resulteert in een scherp portret van conservatieve hypocrisie.