The Enigma of Kaspar Hauser
Werner Herzog won de Grand Prix in Cannes voor dit komische, wonderbaarlijke avontuur met de Berlijnse straatmuzikant Bruno S. in de hoofdrol die vanuit een levenslang isolement de wereld in trekt. In het Duits is de titel Iedereen voor zichzelf en God tegen allen – meer Herzog wordt het niet!