The Eternal Daughter
Julie, een inspiratieloze filmmaker, trekt zich met haar bejaarde moeder terug in een landhuis op het Engelse platteland – een plek die haar moeder nog kent uit haar jeugd. Al snel voelt Julie de vreemde sfeer en een groeiend gevoel dat er een onuitgesproken geheim rondwaart in het huis.
Er zijn vreemde geluiden te horen in The Eternal Daughter, maar de geesten in Joanna Hoggs spookhuisfilm zijn even aangrijpend als huiveringwekkend. Tilda Swintons briljante dubbelrol brengt een gespannen familieband tot leven, terwijl spijt en onderdrukte herinneringen in de muren blijven hangen.