The History of Sound
Paul Mescal en Josh O’Connor schitteren in deze hartverscheurende romance, waarin een diepgaand verhaal over verlangen tot leven brengen. Oliver Hermanus verweeft tijdloze volksliedjes met herfstachtige beelden en vertelt het verhaal van een liefde waarvan de nasleep een leven lang voelbaar blijft.