The Last Showgirl
Wanneer de Las Vegas revue die ze al tientallen jaren leidt aankondigt dat het binnenkort gaat sluiten, gaat showgirl Shelly haar volgende act plannen. Terwijl ze zich verzoent met eerdere beslissingen uit haar leven, besluit Shelly de gecompliceerde relatie met haar dochter te herstellen.
Pamela Anderson is een revelatie in dit aangrijpende drama van regisseur Gia Coppola. Met een pittige bijrol van Jamie Lee Curtis en muziek van Miley Cyrus, polijst The Last Showgirl de aangetaste glittersteentjes van downtown Las Vegas voor een reflectieve studie in artistieke veerkracht.