Een documentaire over de dromen en verlangens van doorsnee mensen. Deze film toont het dagelijkse leven van verschillende mensen, denkend aan de dingen die ons dagelijks bewegen: geluk, erkenning, financiële stabiliteit, huwelijk, gezondheid, plezier, ambitie, of gewoonweg een eenvoudige vlieger.
Marcos Pimentel’s blik onthult de vreugde en schoonheid van het vervullen van schijnbaar eenvoudige persoonlijke dromen. Door de intieme cinematografie en subtiele vertelling neemt deze documentaire je mee in de wereld van zijn protagonisten, en laat daarbij een gevoel van tedere warmte achter.