The Quiet Girl
Het bekroonde debuut van Colm Bairéad, de allereerste Iers-talige speelfilm die op de Berlinale in première ging, is geworteld in de subtiele handelingen die een diepgaande betekenis dragen. Dit suggestieve portret van het Ierse platteland in de jaren tachtig straalt met pracht en weemoed.