The Taste of Others
Agnès Jaoui, die samen met Jean-Pierre Bacri ook het scenario schreef, ontleedt op bekwame wijze de ontevredenheid over het leven op het Franse platteland in haar charmante regiedebuut. Als hamsters in een wiel, jagen liefdesverdrietige zielen de illusie van geluk na, met tragikomische gevolgen.