The Unknown Girl
De gebroeders Dardenne voegen neo-noir toe aan melodrama en blazen hun kenmerkende morele intriges nieuw leven in deze gedurfde detectivefilm. Met Adèle Haenel in een indrukwekkende hoofrol is The Unknown Girl niet bang om de Franse houding ten opzichte van ras en immigratie onder de loep te nemen.