The Way He Looks
Leo is een blinde tiener die genoeg heeft van zijn overbezorgde moeder en de pestkoppen op school. Om zijn onafhankelijkheid te bewijzen, besluit hij in het buitenland te gaan studeren. Wanneer hij met Gabriel, de nieuwe jongen, samenwerkt aan een project, begint hij te twijfelen aan zijn plannen.