Intimiteit wordt op briljante wijze bewapend in deze film van het Amerikaanse talent Kit Zauhar. In dit kamerdrama met duizelingwekkende optredens en scherpe humor verdraaien ruimte en geluid tot gevechtszones van emoties waar nabijheid tegelijkertijd bitter en erotisch, ontroerend en scherp is.