Voor Jean-Luc Godard was een vrouw en een pistool voldoende om een film te maken. Aki Kaurismäki doet het met een Elvis imitator en een ezel. Gooi er een Finse band, een Parijse bar, een oud Russisch nummer en wat puntschoenen bij en je hebt alle ingrediënten voor een Leningrad Cowboys-meezinger.